Naket och drömmar..

Min stora dröm har alltid varit att bli glamourmodell, när mina tjejkompisar ville bli jurister och läkare ville jag bli modell.

Så har det varit ett bra tag, jag har hur många bilder på mig själv som helst i datorn. En del proffesionella och en del mindre professionella bilder. Att modella är otroligt kul, och att titta på sig själv och faktiskt tycka att man själv är snygg är inga fel!

Jag tänkte att ni skulle få en bild på mig, dock är den sen i sommras. Då hade jag precis varit i thailand, och dessutom vägde jag 8 kilo mer än nu. Jag har inte gått på någon diet eller någonting, utan jag har bara rasat i vikt helt utan anledning. Eller, några kilo beror nog på att jag tappat muskler eftersom jag slutat träna. Jaja, nu kommer bilden... Ni får inte se hela, däremot ;)




NU dör alla sura kärringar och moralgubbar där ute. Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

anton zachrisson@ fb, kolla in ;)

2010-12-15 @ 16:25:20
Postat av: Anonym

najs mer sånt tack :)

2010-12-15 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0