Dröm: Glamourmodell..

Ja som ni vet så skulle det vara mitt drömyrke, så jag har 2 till bilder att visa för er kära läsare.

Det finns två saker som jag är väldigt stolt över på min kropp (förutom ansiktet då ;)), den första är min rumpa! Den är rund och lagom fyllig, det är den jag får mest komplimanger för! Kan dock se lite väl stor ut underifrån.. Som ni kommer att få se :) Hihi!

Den andra är min hud. Haha, låter konstigt men jag menar förmågan att bli väldigt brun! :) Dock har jag sån hud som blir kritvit på vintern om jag inte solar, det är bla dags för lite solarium snart som ni kommer se på en av bilderna jag tänker visa.

Nu undrar ni säkert också varför jag täcker över ansiktet på mina bilder? Det är för att jag inte vill att "underklädesbilder" på mig ska vara överallt på internet och så :)


Bild från Thailand 2010, jag har censurerat min kusin pga att jag inte bett om tillåtelse än att lägga ut bilden.
Vi åker oftast hela släkten, när vi åker :)



Nästa bild är tagen för inte allt längesen, där ser ni hur blek jag är nu! Buhu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0