Fläskfilé eller ankbröst? MUMS

Nu blir det lite mycket inlägg på kort tid pga att jag nyss startat bloggen, men det är bättre än att uppdatera typ en gång i veckan!

Idag så har jag lagat mat hemma, jag föredrar lite finare mat så det blev elgrillad fläskfilé med ugnsbakad potatis och squasch (hur stavas det..?) Fick till en ganska fin bild, eller hur? Dock ville jag ha ankbröst, var längesen nu!


Sen har det bakat bullar också, tycker jag är en jättebra dotter! dom blev jättegoda och perfekta som alltid. Fick ingen jättefin bild för dom ligger redan i påsar och för att jag använde min mobilkamera.. Fick iallafall en bild på en bulle som såg rolig ut! Hihi


Den roliga bullen!



Massa bullar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0