För tidigt! GAH

Ja, nu är det såhär att jag börjar inte skolan förän 9.35, och ändå gick jag upp 6.30.. Varför? Jo för att jag trodde att vi hade engelska och började 8.00, men det har vi inte. Vad bra va?

Nu är det så kallt här i Örebro så att jag har dubbla strumpor och dubbla linnen för att kunna överleva i leggins, men som tur är så är man ju mest inomhus i den här årstiden så det är typ bara en kort promenad mellan bussen och skolan. TUR :)



Bild från i fredags i skolan, ser ut som om jag har värsta underbettet men jag har egentligen inget underbett alls haha






Så här ser jag ut idag, enkla kläder: En huvtröja med vitt linne under och svarta tights.
Jag kan ju inte påstå att det är bra bilder, förstår inte vad som har hänt med min mobil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0