Förlåt för dålig uppdatering.. Om det är någon som läser..?

Haha! Självklart är det folk som läser, jag har ca 5 UNIKA läsare per dag.. Wow!
Ja iallafall, den här helgen sög. Igår drog vi på någon naskig fest på öster. Och eh ja, finns inte så mycket annat att säga än PINSAMT. Herregud tror aldrig jag har skämts så mycket..

Nu så har jag iallafall roat mig med att beställa lite kläder från Internet, närmare bestämt bubbleroom.se.
Byxor från något märke? Skor från Friis & Co och sen två baströjor från något märke för 199:- st. Jag tycker att det var ett jättebra pris på vanliga basplagg liksom :)





Ja, sen har jag bokat tid för massage och manikyr, dvs göra nya akrylnaglar.. Bilden nedanför är från i Höstas.





(bild lånad från google)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0