Mina kläder har kommit.

Nu har mina kläder kommit, ska hämta dom sen när jag kommer hem från skolan.

ca 3000 kr gick det på, men skorna var lätt värda 1500! Måste beställa lite underkläder sen också, så det får ni se sen :D

Nu ska jag egentligen skriva på min svenska uppsats om idrott (ROLIGT....), men det är roligare att klicka hem kläder och kika på Iphone 4.. 

Dessutom så vill jag bara säga att jag håller verkligen med Bezie (Bezie.blogg.se) när det handlar om hon ungmamma bloggaren, vissa säger att det kanske inte är hennes fel att hon är med barn och att det var en oplanerad graviditet, men det finns alternativ till att behålla barnet och använda Sveriges skattepengar.

Man ska väl ändå veta att har man sex så finns det risker? OMG


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: har aldrig bett dej att läsa heller :)

2010-12-15 @ 12:56:26
URL: http://Isabelles.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0