Skola snart och skaldjursplateau.. ;)

Nu drar jag snart till skolan, varannan vecka så börjar jag sent så idag börjar jag 12.50. Bra va!
Dock är det inte så långt från mig till skolan, bor på söder i Örebro så det är bara att ta bussen till Jensen Gymnasium.

Jag har ingen bild men ni får en annan bild istället!


Sen ikväll blir det SkaldjursplateauBrasserie Rendez-Vous, en fransk restaurang i stan och det ska bli lika mysigt som förra gånger :)


Bild från förra gången för ett tag sen, dock ingen bra bild för jag hade bara en VGA kamera i mobilen eftersom jag väntade på att min vanliga skulle lagas!

Nu ska jag duscha och fräsha till mig lite, hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0